مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 10:542023-09-20اقتصادي

فارس من| شادگان با ظرفیت های متعدد اقتصادی دارای بالاترین نرخ بیکاری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی پویشی خواستار حل مشکل اشتغال در شهرستان شادگان شدند.

این کمپین با عنوان فارس من ثبت شده است.

مخاطبان در این پویش عنوان کرده اند که با وجود شرکت فولاد شادگان و ظرفیت های متعدد اقتصادی اما بیکاری در شادگان به حدی رسیده که سبب مشکلات زیادی برای این شهرستان و مردم شده است.

شادگان دارای بالاترین نرخ بیکاری است که این معضل بسترساز مشکلات عدیده ی معیشتی، اقتصادی و اجتماعی برای مردم شده و شاهرگ های حیات و زندگی را در این شهرستان به سختی می فشارد و این در حالی است که این شهرستان از ظرفیت های متعدد اقتصادی برخوردار است که می توان از آن ها در راستای ایجاد فرصت های شغلی به نفع جوانان منطقه استفاده کرد.

  توجه به بخش کشاورزی فرصتی مهم برای ایجاد شغل سید مصطفی موسوی معاون عمرانی فرمانداری شادگان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به پتانسیل های متعدد این شهرستان در حوزه هایی نظیر کشاورزی، دامپروری، تجارت، صنعت و گردشگری برای ایجاد فرصت های شغلی اظهار کرد: آمار بالایی از مردم شادگان ساکن روستاها هستند از این رو تقویت بخش کشاورزی و توسعه مشاغل روستایی تا حد زیادی در رفع بیکاری موثر است و باید زیرساخت های موجود در این بخش تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شادگان با ظرفیت های متعدد اقتصادی دارای بالاترین نرخ بیکاری است

فارس من| شادگان با ظرفیت های متعدد اقتصادی دارای بالاترین نرخ بیکاری است